סמ"ר רותם סהר הדר ז"ל

נפל ביום ו' באדר תשפ"ד
15.02.2024

מידע כללי

מין
זכר
בן
20בנופלו
מקום מגורים
שבט
הנהגה

סמ"ר רותם סהר הדר, בן 20 מכפר אביב שבמועצה האזורית גדרות, נפל בקרב בדרום הרצועה – בהיתקלות עם מחבלים בדרום הרצועה.

בני משפחתו סיפרו על "ילד יפה תואר ויפה לב", ואמרו כי "הוא הבן בכור להורים ליאת ואיל ואח מופלא לשקד, סיני, כרמל ושחף". הם הוסיפו כי הוא היה "חבר נאמן, מצחיק ומלא בשמחת חיים, אתלט, מדריך בתנועת הצופים, בוגר תיכון ברנר, נגן מחונן בגיטרה ופסנתר, אהב את הארץ ולטייל בנופיה. התנדב לסיירת צנחנים כשמה-7.10 לחם ביישובי העוטף ולאחר מכן בעזה כמפקד חוליה רפואית בסיירת".

אחיו של רותם, שקד, סיפר על האח שהיה עבורו מודל לחיקוי: "היית החבר הכי טוב שלי, אח גדול שתמיד דאג לכל האחים. האמנו בנו בצורה לא הגיונית, היית השראה והיוות דוגמה אישית מטורפת. היית המוביל של הבית ושל האחים. כל מה שעשית עשינו אחריך. היית נותן לנו עצות וסמכנו עליך בעיניים עצומות. כולנו הערצנו אותך. האישיות שלך הייתה ממגנטת וכל אדם שפגש אותך ישר התאהב בך. דחפת אותי חזק, האמנת בי. אני מתגעגע וגאה שאתה אח שלי".

האח סיני ספד גם הוא: "ביום של המלחמה כולנו היינו שעות בממ"ד. תוך כמה שעות רותם היה על מדים בדרך לעוטף עזה. לא שמענו ממנו הרבה זמן. כשדיברנו סוף סוף הוא ביקש שנשחק כדורסל ונדווח לו על מסי ובארסה. לא פגשתי אף אחד ששנא את רותם. לכל אחד שהוא פגש הוא גרם לחייך. כשחזרת הביתה לסופ"ש הלכנו לשחק באולינג. לא חשבתי שזו תהיה הפעם האחרונה שאשחק איתך או שנאכל ביחד. ביום רביעי בשבוע שעבר הספקת לדבר איתי חמש דקות. היית קצת עצוב ואמרת לי שאתה גאה בי. ביום שבת זו ההייתה הפעם האחרונה שדיברנו ואמרתי לך שאני גאה בך ואתה אמרת שאתה גאה בי. אם רק הייתי יודע שזו השיחה האחרונה שלנו. אני מתגעגע רותם".

פינת הנצחה

ניתן לשתף אותנו בסיפורים, תמונות וקטעי מידע דרך כפתור ״שתפו אותנו בסיפור״ בתפריט העליון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו אותנו בסיפור
ניתן להעלות מספר תמונות אם רוצים, עד 10 תמונות בפורמט jpg או png במשקל מקסימלי של 2MB.