מירית- ראשי

מירית בר אור ז"ל

נפטרה ביום א׳ בכסלו תשפ"ב
05.11.2021

מידע כללי

מין
נקבה
הנהגה

בת זוג של יובל ואמא של נעמה, אורי וטליה. מנהלת מחלקת מיחשוב בתנועת הצופים בין השנים 2016-2020.

 

אמא, בת זוג, מנמרי"ת, חברה, אחות, צופיפניקית בנשמה.

 

מירית נולדה בתאריך 3.10.72 בבית חולים הלל יפה בחדרה, אחות לשגיא.

גדלה והתחנכה בחדרה הייתה חניכה, מדריכה וראשג"דית בשבט בני היער.

לפני הגיוס לצבא מירית עשתה שנת שירות בשבט "גלים" בטירת הכרמל. בין השנים 2005-2011 מירית גרה בלונדון ועבדה כמיישמת סאפ בחברת אופנה.

בשנת 2016, מירית התחילה לעבוד בתנועת הצופים כמנהלת מחלקת מיחשוב. במהלך ארבע השנים בהם עבדה בתנועת הצופים, חוללה מהפך משמעותי בכל הקשור למערכות המידע בתנועה ובשירות למשתמשי הקצה. בשנת 2020 מירית עברה קורס מנמ"רים של הטכניון. בנובמבר 2020 התחילה לעבוד בקראסו מוטור בתפקיד Chief Information Officer.

מירית נפטרה ממחלת הסרטן ביום שישי 5.11.2021.

פינת הנצחה

ניתן לשתף אותנו בסיפורים, תמונות וקטעי מידע דרך כפתור ״שתפו אותנו בסיפור״ בתפריט העליון

ההספד של אפרת סביר, דוברת תנועת הצופים (2018-2021)

 

מיריתוש, חברה אהובה שלי,

 

אנחנו מכירות אמנם רק שנים ספורות אבל נדמה כאילו חלפו יובלות. רק לפני פחות משנה במסיבת הפרידה שלך מהצופים בבית פיליפס שאלת אם אכתוב משהו. נדמה לי שאז הסתפקתי בלהגיד רק כמה מילים בעל פה. לפני שלושה חודשים, כמעט כמעט הגשמת חלום והצטרפת אלינו למסע לפולין, אבל ברגע האחרון הרגשת פחות טוב ועד שהרופאה החליטה בשבילך שזה לא יהיה חכם לטוס, כיאה לפייטרית שאת, עוד קיווית להצטרף. אמרנו ״העיקר הבריאות ואולי בהזדמנות״ למרות שכבר הבנו שתינו, בלי מילים, שהזדמנות אחרת כנראה כבר לא תהיה… לפני פחות מחודש ניפגשנו והבטחנו שנקבע לקפה בנמל. שם נוכל לדבר על הכל. שם אוכל להקשיב ולקבל השראה מהחוסן הנפשי ומהתובנות שלך על החיים. רק אתמול בערב הסתמסנו וקבענו שאבוא היום בבוקר לבקר אותך בביה״ח. זה כבר לא יקרה.

רציתי להגיד תודה. לימדת אותי שיעורים חשובים בחיים על נחישות, אהבת אדם ואופטימיות חסרת תקנה. גם בתקופות הפחות טובות שלך סירבת להכביר מילים על חצי הכוס הריקה והתעקשת לדבר על הדברים הטובים ולהודות על היש. על הילדים ועל המשפחה המהממת שלך, שאהבת וטיפחת כל כך, על הסיפוק בעבודה החדשה, על עשייה ללא פשרות ועל הספורט שנתן לך כל כך הרבה בתקופה האחרונה.

קשה לדבר עליך בלשון עבר, חשוב לי שתדעי שהיית ועודך אהובה, מוערכת וזכורה תמיד לטוב. ככה, בדיוק בדיוק כמו שאת. את אישה עוצמתית. לביאה ואשת משפחה מהממת. את חברה טובה ועשית כל כך הרבה טוב לאנשים סביבך. את תמצית הטוב שיש בו באדם ואת תחסרי לי. Rest In Peace.

אוהבת אותך ומתגעגעת Mirit Bar-or

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו אותנו בסיפור
ניתן להעלות מספר תמונות אם רוצים, עד 10 תמונות בפורמט jpg או png במשקל מקסימלי של 2MB.