אדי-דוד לב ז"ל

נפל ביום  ו' בתשרי תשמ"ב
10/04/1981

מידע כללי

מין
זכר
בן
20בנופלו
דרגה
יחידה
שבט
הנהגה

בן נעמי ואילן, נולד ביום ה' בניסן תשכ"א 22.3.1961)) בתל-אביב. אדי החל ללמוד בבית-הספר "אוסישקין", ובשל היותו תלמיד מצטיין אף "קפץ" כיתה. בשנת 1972 עברה המשפחה להתגורר בירושלים, ואדי המשיך ולמד בה בבית-הספר היסודי "גאולים". את לימודיו התיכוניים הוא התחיל בבית-הספר "אורט", וסיימם בבית-הספר על-שם "בויאר" בירושלים. אדי היה חבר בתנועת "הצופים" בירושלים, אהב מוסיקה, ניגן בגיטרה וחשב להשתלם בחו"ל בנגינה ברמה גבוהה יותר. הוא היה קשור מאוד לירושלים, וגם כשעברה המשפחה להתגורר בכפר-סבא, ניצל כל הזדמנות לבקר בה. היו לו קשרים אמיצים עם בני משפחתו וחבריו המרובים. בשל נתוניו האישיים הגבוהים, הומלץ אדי – עוד לפני גיוסו – להתקבל לקורס טיס.

אדי גויס לצה"ל במחצית ינואר 1979, הוצב בחיל-האוויר והתקבל לבית-הספר לטיס. הוא סיים בהצלחה את קורס הטיס ובאחת מטיסות האימונים, ביום ו' בתשרי תשמ"ב 4.10.1981)), נפל סגן אדי בעת מילוי תפקידו והובא למנוחת עולמים בבית-הקברות הצבאי בכפר-סבא.

לאחר נופלו, הועלה אדי לדרגת סגן. הוא השאיר אחריו הורים, שני אחים ואחות.

במכתב התנחומים למשפחה השכולה, כתב מפקדו: "אדי היה טייס צעיר ומבטיח, חייל וחבר… ביחידתנו היה אדי מהצעירים ביותר, אך כבר בתחילת הדרך ניבאו לו מסלול התקדמות מהיר לאור יסודיותו, התמדתו וכישוריו הטבעיים".

פינת הנצחה

ניתן לשתף אותנו בסיפורים, תמונות וקטעי מידע דרך כפתור ״שתפו אותנו בסיפור״ בתפריט העליון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו אותנו בסיפור
ניתן להעלות מספר תמונות אם רוצים, עד 10 תמונות בפורמט jpg או png במשקל מקסימלי של 2MB.